مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-01سياسي

سفر نمایندگان هلال احمر ایران به ایتالیا به دعوت بنیاد «ویلا مارینی»


معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از حضور موثر تعدادی از مسئولان و کارشناسان این جمعیت در دوره آموزشی آسیب های اجتماعی و کاهش سوء مصرف مواد مخدر به میزبانی بنیاد «ویلا مارینی» در شهر رم کشور ایتالیا خبر داد.

- معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از حضور موثر تعدادی از مسئولان و کارشناسان این جمعیت در دوره آموزشی آسیب های اجتماعی و کاهش سوء مصرف مواد مخدر به میزبانی بنیاد ویلا مارینی در شهر رم کشور ایتالیا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ بهنام سعیدی گفت: بنیاد ویلا مارینی سالهاست که در همکاری با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پروژه های مختلفی را در جهت حفظ سلامت افراد معتاد به مواد مخدر و کاهش آسیب های اجتماعی آن ها در کلانشهرهای ایران برگزار می کند.

او افزود: این بنیاد و جمعیت صلیب سرخ ایتالیا در روزهای 8 تا 11 خرداد ماه جاری میزبان تعدادی از مسئولان و کارشناسان فعال در اجرای پروژه های مشترک با جمعیت های ملی همکار از جمله هلال احمر ایران بوده است.

سعیدی دوره آموزشی مذکور را موثر و کاربردی دانست و گفت: علاوه بر آموزش های ارائه شده، فرصت مناسبی برای تبادل نظر و انتقال تجارب بین کارشناسان کشورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر نمایندگان هلال احمر ایران به ایتالیا به دعوت بنیاد «ویلا مارینی»

سفر نمایندگان هلال احمر ایران به ایتالیا به دعوت بنیاد «ویلا مارینی»