مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-20سياسي

آغاز تئاتر صاحبدلان و ابراز شگفتی هنرمند عراقی


برگزاری افتتاحیه تئاتر صاحبدلان با یاد شهدای قزوین و برپایی دومین نشست این رویداد با حضور مهمانانی از عراق، تازه ترین خبرهای رویداد نمایشی صاحبدلان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، مراسم افتتاحیه بخش بین الملل تئاتر صاحبدلان با حضور محمود فرهنگ (دبیر رویداد)، محمدحسین فائزی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین) و جمعی هنرمندان ایرانی و خارجی، ساعت 20 دوشنبه 29 خرداد در مزار شهدای گمنام دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

محمود فرهنگ با ذکر فاتحه و یادی از شهدا، بخش بین الملل تئاتر صاحبدلان به میزبانی قزوین را افتتاح کرد.

در این مراسم، مادر داوود خلیلی، شهید دانش آموز نیز حضور داشت و یاد شهدا را برای افتتاحیه این رویداد تئاتری مبارک و پربرکت خواند.

حاضران در این مراسم با گذاشتن شاخه گلی بر روی مزار این شهدا یاد آن ها را گرامی داشتند و برای تماشای اولین اجرای بخش بین الملل به سالن نمایش دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین رفتند.

بخش بین الملل تئاتر صاحبدلان به دبیری محمود فرهنگ از 28 خرداد تا اول تیر با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در این استان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تئاتر صاحبدلان و ابراز شگفتی هنرمند عراقی

آغاز تئاتر صاحبدلان و ابراز شگفتی هنرمند عراقی