مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-20اقتصادي

سهمیه استان اردبیل در طرح نهضت ملی مسکن بیش از63 هزار واحد است


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: سهمیه ابلاغی استان اردبیل از طرح نهضت ملی مسکن در چهارسال 63 هزار و 531 واحد مسکونی شهری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری در بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن پروژه 570 هکتاری شهرک شهید سلیمانی اردبیل اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته سهمیه ابلاغی استان اردبیل در طرح نهضت ملی مسکن ساخت 63 هزار و 531 واحد مسکونی در برنامه 4 ساله است که از این تعداد 15 هزار و 883 واحد برنامه یک ساله است.

وی افزود: در حوزه شهری، اهمیت به مناطق بافت فرسوده در جهش مسکن نقش مهمی دارد و به همین دلیل مشوق هایی برای احیای بافت فرسوده تدوین و تصویب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: عملیات آماده سازی اجرای طرح نهضت ملی مسکن پروژه 570 هکتاری شهرک شهید سلیمانی اردبیل در حال اجرا است.

حیدری ادامه داد: تخصیص زمین به 10هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک شهید سلیمانی اردبیل که اقدام به واریز 80 میلیون تومان آورده اولیه کرده بودند، در قالب 11 قطعه به پیمانکاران واگذار و عملیات اجرایی احداث واحدها در این شهرک آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه استان اردبیل در طرح نهضت ملی مسکن بیش از63 هزار واحد است

سهمیه استان اردبیل در طرح نهضت ملی مسکن بیش از63 هزار واحد است