مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-11سياسي

صیادان باید در سامانه شیلات هم ثبت نام کنند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان صبح امروز در جمع خبرنگاران، در واکنش اینکه به مدتی است که شماری از صیادان، - مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: مجوز صادر شده از درگاه ملی مجوزها را قبول داریم؛ اما با توجه به ثبت محور بودن این سامانه، صیادان باید در سامانه تایید محور شیلات هم ثبت نام کنند تا شرایط آن ها بررسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان صبح امروز در جمع خبرنگاران، در واکنش اینکه به مدتی است که شماری از صیادان، در درگاه ملی مجوزها، مجوز صیادی دریافت کرده اند، اما شیلات هرمزگان آن را مشروط به درخواست دوباره در سامانه شیلات کرده است، افزود: مجوز صادر شده از درگاه ملی مجوزها را قبول داریم، اما با توجه به ثبت محور بودن این سامانه، صیادان باید در سامانه تایید محور شیلات هم ثبت نام کنند تا شرایط آن ها بررسی شود.

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: ذخایر آبزیان استان هرمزگان به گونه ای نیست که برای همه متقاضیان صیادی مجوز صادر شود و باید بر اساس وضعیت ذخایر تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه حدود 4 هزار و 600 شناور در استان مجوز صیادی دارند، عنوان کرد: ذخایر آبزیان استان به گونه ای نیست که برای همه متقاضیان مجوز صادر شود و باید بر اساس وضعیت ذخایر تصمیم گیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیادان باید در سامانه شیلات هم ثبت نام کنند!

صیادان باید در سامانه شیلات هم ثبت نام کنند!