مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-03سياسي

ضرورت اجرای طرح های فرهنگی با پیوست «جهاد تبیین» در اردبیل


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اجرای طرح های فرهنگی با پیوست «جهاد تبیین» در راستای روشنگری و بصیرت افزایی ضروری است.

- اردبیل-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اجرای طرح های فرهنگی با پیوست جهاد تبیین در راستای روشنگری و بصیرت افزایی ضروری است.

به گزارشمقام معظم رهبری همان اصل انقلاب اسلامی است و فرامین ایشان باید با قرائت صحیح، جامع و جریان ساز توسط نخبگان در حوزه های علمیه و دانشگاه ها پیوست نگاری شده و در تمامی امور علی الخصوص مباحث فرهنگی مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل تقدس را ضامن بقای دین عنوان کرد و گفت: فعالان و کنشگران فرهنگی باید همواره با درایت و هوشیاری حافظ هویت دینی و ارزش های فرهنگی جامعه بوده و اجازه ندهند تقدس زدایی در جامعه صورت گیرد.

برنامه های فرهنگی پیوست جهاد تبیین داشته باشند مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تاکید کرد: دشمنان در همه راهبردهای خود علیه انقلاب اسلامی با شکست جدی مواجه شده و امروز همه امیدشان به جنگ رسانه ای و دروغ پردازی در فضای مجازی است و لذا همه باید خود را مجهز به جهاد تبیین کنیم و جهاد تبیین باید در جامعه و خصوصاً در بین نسل جوان نهادینه سازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای طرح های فرهنگی با پیوست «جهاد تبیین» در اردبیل

ضرورت اجرای طرح های فرهنگی با پیوست «جهاد تبیین» در اردبیل