مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-15سياسي

مدرسه تابستانه گفت وگوی اسلام و مسیحیت در کنیا پایان یافت


اختتامیه مدرسه تابستانه گفت وگوی اسلام و مسیحیت به میزبانی دانشگاه تانگازا و همکاری مؤسسه مطالعات اسلامی و جامعه المصطفی در کشور کنیا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اختتامیه مدرسه تابستانه گفت وگوی اسلام و مسیحیت به میزبانی دانشگاه تانگازا و همکاری مؤسسه مطالعات اسلامی و جامعه المصطفی در کشور کنیا برگزار شد.

در این برنامه که حدود سه هفته ادامه داشت، شرکت کنندگان از کشورهای مختلف (شامل تعدادی از دانش آموختگان جامعه المصطفی) به صورت مستقیم از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، دیدگاه های اسلامی را دریافت و اساتیدی از کلیسای کاتولیک، آموزه های مسیحی را تشریح کردند.

در اختتامیه این برنامه، حجت الاسلام شمالی، رییس مؤسسه مطالعات اسلامی، به تشریح ضرورت وحدت در پرتو ادیان الهی و مقابله با الحاد و بی دینی پرداخت.

همچنین پدر اینوسنت، استاد دانشگاه تانگازا و رییس مؤسسه گفت وگوی ادیان، ضمن تشکر از مشارکت جامعه المصطفی در این دوره، ضرورت توسعه این نوع برنامه ها برای فراهم آوردن شرایط صلح در سایه تعالیم ادیان را خاطرنشان کرد.

شایان ذکر است توسعه این نوع برنامه در سایر کشورهای آفریقایی با مشارکت جامعه المصطفی را بر اساس تفاهم نامه ای که به امضای رؤسای دو دانشگاه رسیده است، خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه تابستانه گفت وگوی اسلام و مسیحیت در کنیا پایان یافت

مدرسه تابستانه گفت وگوی اسلام و مسیحیت در کنیا پایان یافت