مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-19اقتصادي

شاخص های کلان اقتصادی رو به توسعه و بهبود است


اکنون مشکلاتی در کشور وجود دارد اما در شاخص های کلان اقتصادی حرکت رو به بهبود و توسعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن منصوری در افتتاحیه طرح ولایت 1402 در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: اکنون مشکلاتی در کشور وجود دارد اما در شاخص های کلان اقتصادی حرکت رو به بهبود و توسعه است، به طوریکه تورم از 60 درصد در آغاز به کار دولت سیزدهم به 40 درصد در زمان کنونی رسیده است.

معاون اجرایی رییس جمهور بیان کرد: در دولت سیزدهم جریان نقدینگی کشور نیز با کاهش 9 درصدی از 39 درصد به 30 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی کشور کادرسازی است، گفت: کادرسازی از ضروریات مؤلفه های دولت اسلامی است و باید کادر در تراز دولت اسلامی تربیت شود.

منصوری گفت: طرح ولایت جامعیت دارد و به فراگیران توان تشخیص نقشه می دهد، کادرسازی در حوزه های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از کارکردهای این طرح است.

معاون اجرایی رییس جمهور بیان کرد: این طرح به افراد توان تغییر موضع می دهد، انسان بدون موضع نسبت به اتفاقات کشور بی تفاوت است و نباید به این نقطه برسیم.

وی گفت: طرح ولایت زمانی توسط علامه مصباح پایه گذاری شد که بیشترین هجمه ها به جوانان وارد می شد و در مسأله اقتصاد، تأمین آرد و نان مسأله اصلی کشور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های کلان اقتصادی رو به توسعه و بهبود است

شاخص های کلان اقتصادی رو به توسعه و بهبود است