مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:102023-05-28بين الملل

آشفتگی منافقین با آزادی دیپلمات ایرانی


یکی از ابزارهای دخیل در پروژه فشار دیپلماتیک علیه ایران، همواره مزدوران گروهک منافقین بودند که با روش های معمول خود مانند تجمع سازی و پمپاژ مستمر اخبار کذب به سازمان های بین المللی، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- ایران نوشت: همزمان با اجرای سیاست ضدایرانی فشار حداکثری توسط دولت دونالد ترامپ، علاوه بر رخدادهایی مانند خروج یکجانبه امریکا از برجام و افزایش کمی و کیفی تحریم ها، موجی از اقدامات سیاسی و امنیتی مانند ترور مقامات نظام و جنگ دیپلماتیک برخی دولت های اروپایی علیه ایران هم به راه افتاد.

به بیان دیگر، طرح فشار حداکثری مجموعه ای مرکب از ابزارهای اقتصادی، سیاسی، امنیتی و رسانه ای برای دستیابی به یک هدف اعلامی، یعنی آنچه در وهله اول تغییر رفتار ایران خوانده می شد، بود.

یکی از وجوه مهم این طرح ضدایرانی، فشار دیپلماتیک روی ایران از طریق اقداماتی مانند پرونده سازی و بازداشت غیرقانونی شهروندان و دیپلمات های ایرانی مانند حمید نوری و اسدالله اسدی با طرح اتهاماتی اثبات نشده از سوی یک گروه تروریستی همچون سازمان منافقین بود.

مدیریت پرونده جنگ دیپلماتیک دولت های اروپایی در این دوره به دست سرویس اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) بود و دولت هایی مانند آلمان، بلژیک، اتریش، سوئد و فرانسه به همراه گروهک منافقین عاملیت و اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشفتگی منافقین با آزادی دیپلمات ایرانی

آشفتگی منافقین با آزادی دیپلمات ایرانی