مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-12اقتصادي

برطرف شدن بخشی از مشکلات صنایع در تامین برق پایدار


مدیرعامل مجتمع فولاد آذربایجان، اقدامات وزارت نیرو در راستای تامین برق صنایع در تابستان امسال را سنجیده و کاربردی برشمرد و گفت: ازجمله این اقدامات می توان به برنامه مشترک وزارت نیرو و وزارت صمت در راستای عدم تکرار مشکلات گذشته از جمله محدودیت های شدید .

- مدیرعامل مجتمع فولاد آذربایجان، اقدامات وزارت نیرو در راستای تامین برق صنایع در تابستان امسال را سنجیده و کاربردی برشمرد و گفت: ازجمله این اقدامات می توان به برنامه مشترک وزارت نیرو و وزارت صمت در راستای عدم تکرار مشکلات گذشته از جمله محدودیت های شدید تامین برق و قطعی و ناپایداری شبکه برق صنایع اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی غلامزاده به نتیجه مثبت اجرای برنامه های وزارت نیرو در راستای تامین برق صنایع کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در سال های گذشته شاهد ناپایداری برق شبکه بودیم و در سال 1401 به واسطه برنامه ریزی و اقداماتی که صورت گرفت این ناپایداری کاهش یافت، پیش بینی می شود امسال شاهد بهبود بیشتر شرایط نسبت به سال گذشته باشیم.

مدیرعامل مجتمع فولاد آذربایجان تولید برق مورد نیاز را یکی از معضلات و مشکلات کشور عنوان و تصریح کرد: با همه این تفاسیر با تلاش ها و اقداماتی که در بدنه دولت صورت گرفته است، انتظار می رود در امسال و سال های پیش رو شاهد پایداری بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برطرف شدن بخشی از مشکلات صنایع در تامین برق پایدار

برطرف شدن بخشی از مشکلات صنایع در تامین برق پایدار