مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-12اجتماعي

محمودزاده: شهریه مدارس غیردولتی تا پایان خرداد اعلام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی در سومین روز از همایش آموزشی - توجیهی کارشناس مسؤولان مدارس و مراکز غیردولتی که در اردوگاه شهید منتظری شهرستان های .

- معاون وزیر آموزش و پرورش در سومین روز از همایش آموزشی - توجیهی کارشناس مسؤولان مدارس و مراکز غیردولتی ضمن گرامیداشت یاد شهدای فرهنگی و دانش آموز اظهار کرد: شهریه مدارس غیردولتی تا پایان خرداد اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی در سومین روز از همایش آموزشی - توجیهی کارشناس مسؤولان مدارس و مراکز غیردولتی که در اردوگاه شهید منتظری شهرستان های استان تهران در حال برگزاری است، ضمن گرامیداشت یاد شهدای فرهنگی و دانش آموز اظهار کرد: شهریه مدارس غیردولتی تا پایان خرداد اعلام می شود.

وی با تأکید بر اینکه اکثر مدارس غیردولتی شهریه تأییدی را دریافت می کنند، ادامه داد: در مجموع شاید نیم درصد مدارس غیردولتی مشکلات دریافت شهریه دارند، اما همان میزان در رسانه ها پررنگ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودزاده: شهریه مدارس غیردولتی تا پایان خرداد اعلام می شود

محمودزاده: شهریه مدارس غیردولتی تا پایان خرداد اعلام می شود