مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-11سياسي

موزه هنرهای معاصر فلسطین به کار خود ادامه خواهد داد


موزه هنرهای معاصر فلسطین که قرار شده بود در اختیار شهرداری قرار گیرد با موافقت شهردار تهران این موزه همچنان برای نمایش هنر مقاومت، هنر فلسطین و دفاع مقدس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجتبی رحمان دوست، عضو پیوسته فرهنگستان هنر، درباره مجموعه هایی که به فعالیت پیرامون موضوع فلسطین و حول محور مقامت می پردازند گفت: در ایران مجموعه های متعددی درباره این موضوع فعالند، از میان آنها می توان به دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین با مدیریت سردار ابطحی از زیرمجموعه های مجلس شورای اسلامی و کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین وابسته به نهاد ریاست جمهوری و دولت اشاره کرد.

همچنین جمعیت دفاع از ملت فلسطین نهاد مردمی ای است که حول این موضوع به فعالیت می پردازد و اخبار این فعالیت ها در خبرگزاری قدس هم منتشر می شود.

وی ادامه داد: از سال 1385 ساختمانی نزدیک فرهنگستان هنر به عنوان موزه هنرهای معاصر فلسطین ایجاد شد که با نظر رهبر معظم انقلاب، با موضوع فلسطین در قالب هنر مقاومت آغاز به فعالیت کرد.

بنای این ساختمان متعلق به شهرداری تهران بود که در طی این سال ها بارها شهرداری تصمیم به تخلیه این مکان گرفته بود و طی هفته گذشته نیز به طور جدی دستور تخلیه این موزه تا روز شنبه 20 خرداد ماه صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه هنرهای معاصر فلسطین به کار خود ادامه خواهد داد

موزه هنرهای معاصر فلسطین به کار خود ادامه خواهد داد