مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 04:002023-06-21اقتصادي

خوشبختانه شرایط حادی در حوزه تامین آب در استان قم نداریم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه در بخش فاضلاب شهر قم دارای عقب ماندگی های مزمن است، اضافه کرد: قم در بین کلانشهرها در انتهای جدول میزان شبکه تحت پوشش فاضلاب قرار دارید و تنها 42 درصد از مردم قم تحت پوشش بهره مندی شبکه فاضلاب هستند.

- ایسنا/قم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه در بخش فاضلاب شهر قم دارای عقب ماندگی های مزمن است، اضافه کرد: قم در بین کلانشهرها در انتهای جدول میزان شبکه تحت پوشش فاضلاب قرار دارید و تنها 42 درصد از مردم قم تحت پوشش بهره مندی شبکه فاضلاب هستند.

مهندس حسن بختیاری در نشست خبری که به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب با حضور اصحاب رسانه در سالن کوثر ستاد مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد، عنوان کرد: هفته صرفه جویی نمادی است که مردم را نسبت به شرایط موجود آگاه کنیم و با توجه به وضعیت جغرافیای استان موضوع صرفه جویی در مصرف آب و انرژی باید مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، افزود: شعار هفته صرفه جویی در مصرف آب با عنوان ایران؛ تغییر اقلیم و مسئولیت پذیری نامگذاری شده است.

بختیاری اظهار کرد: کشور ما محدودیت منابع آبی را در ذات خود دارد و امروز هم این چالش وجود دارد و محدودیت منابع به عنوان اصل اساسی باید محور تصمیم گیری ها و سیاست گذاری ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشبختانه شرایط حادی در حوزه تامین آب در استان قم نداریم

خوشبختانه شرایط حادی در حوزه تامین آب در استان قم نداریم