مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-01سياسي

زنده نگه داشتن یاد شهدای 15 خرداد عمل به جهاد تبیین است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد عمل به جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ولایتمداری در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر پنجشنبه در دومین همایش امتداد مقاومت که در آستانه شصتمین سالگرد قیام 15 خرداد سال 1342 مردم ورامین در سالن همایش دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین برگزار شد با اشاره به اینکه قیام 15 خرداد، هویت و افتخار دشت ورامین است اظهار داشت: باید با بازگو کردن ابعاد مختلف این قیام، جوانان با آن چه موجب شد تا انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 1357 به پیروزی رسد آشنا کرد تا آنان نیز از این فرهنگ در مقابله با دشمنان نظام حراست کنند.

محمودی با بیان اینکه امروز همه ما وظیفه داریم از شهدای 15 خرداد الگو بگیریم و بصیرت و هوشیاری این شهدا را در زندگی خود ساری و جاری کنیم گفت: مردم ورامین از 15 خرداد سال 1342 تاکنون با مقاومت و ایستادگی در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی نشان دادند که فرهنگ 15 خرداد در خون مردم این دیار جاری است و این امر به قشر و نسل خاصی محدود نمی شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: مردمی که در 15 خرداد سال 1342 کفن پوش در حمایت از ولایت فقیه و مرجعیت شیعه جان خود را تقدیم اسلام کردند در جریان فتنه 78


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده نگه داشتن یاد شهدای 15 خرداد عمل به جهاد تبیین است

زنده نگه داشتن یاد شهدای 15 خرداد عمل به جهاد تبیین است