مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-11اقتصادي

بهره برداری از 20 طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر 940 میلیارد ریال


رییس سازمان جهاد کشاورزی قم از بهره برداری 20 طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر 940 میلیارد ریال در هفته جهاد کشاورزی امسال در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا حاج رضا ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: در هفته جهاد کشاورزی تعداد 20 طرح در حوزه های مختلف با ارزشی بالغ بر 940 میلیارد ریال در استان قم به بهره برداری خواهد رسید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم بیان داشت: این طرح ها با اشتغال زایی و همچنین تثبیت اشتغال برای 368 نفر در هفته جهاد کشاورزی در قم افتتاح خواهد شد.

وی ابراز داشت: این طرح ها در حوزه های مختلفی همانند آب و خاک، دام و طیور، صنایع غذایی و تبدیلی و حوزه شیلات است.

حاجی رضا با بیان اینکه تولیدات بخش کشاورزی استان قم در سال 1401 بالغ بر 236 هزار و 850 میلیارد ریال بوده است افزود: برنامه ریزی های لازم صورت گرفته مه این مبلغ در سال جاری افزایش خواهد یابد که توسعه صادرات در محصولات مختلف همانند پسته، خاویار، زیتون، تخم مرغ و همچنین برخی دیگر از محصولات کشاورزی از جمله برنامه ها است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: 7 درصد از ارزش افزوده استان قم به بخش کشاورزی باز می گردد و سرمایه گذاری بخش خصوصی در کنار اعتباراتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 20 طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر 940 میلیارد ریال

بهره برداری از 20 طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر 940 میلیارد ریال