مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:002023-05-31سياسي

مساجد بستری مناسب برای انجام اقدامات کاربردی در حوزه فرهنگ


رییس شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان گفت: مساجد مناسب ترین بستر برای انجام اقدامات کاربردی در حوزه فرهنگ است و مرکز اصلی انقلاب اسلامی ایران نیز مساجد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا ظهر امروز در دیدار با مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان در ساختمان شورای رشت با اشاره با اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد، بستر مناسبی برای انجام برنامه های فرهنگی هنری اسلامی هستند، اظهار کرد: این کانون به منظور تعاملات بیشتر می تواند انتظاراتی را که از حوزه مدیریت شهری دارد در قالب یک طرح آماده و پس از آن با بررسی مباحث اشتراکی در قالب یک تفاهم نامه، همکاری های مشترک را گسترش دهیم.

  وی با بیان اینکه مساجد بهترین بستر به منظور جذب نسل نوجوان و جوان است، افزود: باید زمینه های لازم را مهیا کنیم و با توجه به علایق فرزندان این شهر و دیار برایشان برنامه های فرهنگی هنری اسلامی تعریف شود.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به نگاه حمایتی شورا نسبت به کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: نسل ما نیز در گذشته با حضور در مساجد با اندیشه های امام (ره) و انقلاب آشنا شد و مساجد بزرگترین مرکز شکل گیری انقلاب بود و باید این بستر برای تربیت نسل مومن و انقلابی تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد بستری مناسب برای انجام اقدامات کاربردی در حوزه فرهنگ

مساجد بستری مناسب برای انجام اقدامات کاربردی در حوزه فرهنگ