مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 22:302023-06-15سياسي

شهر دوستدار کودک در جنوب تهران معرفی شد


مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران گفت: محله شریعتی شمالی ناحیه دو منطقه 19 به عنوان محله پایلوت اجرای طرح شهر دوستدار کودک معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مهدی امیری مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در نشست کمیته اجرایی مصوبه شهر دوستدار کودک که در شهرداری منطقه 19 برگزار شد، با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص الزام به اجرای مصوبه شهر دوستدار کودک در شهر تهران اظهار کرد: تلاش کنیم در مرحله عملیاتی طرح از خدمت رسانی به کودکان در سایر محلات غافل نشویم و در برنامه ریزی از ظرفیت های منطقه در حوزه خدمات شهری، ترافیک، فنی و عمرانی بهره مند شوند.

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران اجرای این طرح را در راستای افزایش آگاهی، توسعه و مشارکت کودکان در برنامه های فرهنگی و اجتماعی، ظرفیت سازی و توسعه فضای اثر بخش برای رشد کودکان برشمرد.

وی گفت: با توجه به بازدیدهای انجام شده از محلات منطقه 19، محله شریعتی شمالی در ناحیه دو به عنوان محله پایلوت اجرای طرح معرفی که سه محل از جمله کوچه بازی در معبر شهید عظیم زاده، خیابان بازی داخل بوستان شریعتی حد فاصل محوطه بازی کودکان تا سرای محله برای این طرح مشخص شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر دوستدار کودک در جنوب تهران معرفی شد

شهر دوستدار کودک در جنوب تهران معرفی شد