مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-20ورزشي

حضور 12 ورزشکار مازندرانی در رکوردگیری تیم های ملی تیراندازی


سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران گفت: مسابقات رکوردگیری تیم های ملی تیراندازی همزمان با عید قربان در تهران برگزار می شود.

- ایسنا/مازندران سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران گفت: مسابقات رکوردگیری تیم های ملی تیراندازی همزمان با عید قربان در تهران برگزار می شود.

علی مصطفی رجبی اظهار کرد: بنا به لیست اعلام شده از سوی فدراسیون تیراندازی، 12 تیرانداز مازندرانی در این رکوردگیری حضور خواهند داشت.

وی افزود: این رکوردگیری بنا به درخواست سرمربیان تیم های ملی، بین ورزشکاران برتر سال جاری در ماده تفنگ و تپانچه بادی برگزار می شود.

سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران با اشاره به اینکه این مسابقات به منظور تعمیم و ایجاد رقابت بین ورزشکاران انجام می شود، یادآور شد: این رکوردگیری 8 تیرماه در تفنگ و تپانچه بانوان و 9 تیرماه در تفنگ و تپانچه آقایان برگزار می شود.

رجبی گفت: هانیه رستمیان، مریم مسلط، شیدا سلطانی فر، آتوسا رضایی و مهدیسا برزگر در بخش تپانچه بانوان و سیده نگین حسینی، کیمیا نجفی، سیده مهنا سیدپور و ماهک مسلمی در بخش تفنگ بانوان به این مسابقات دعوت شدند.

وی افزود: همچنین سید میلاد اوصیالقب و علی اصغر شیری در بخش تپانچه آقایان و مازیار ملکی در بخش تفنگ آقایان در این رکوردگیری حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 12 ورزشکار مازندرانی در رکوردگیری تیم های ملی تیراندازی

حضور 12 ورزشکار مازندرانی در رکوردگیری تیم های ملی تیراندازی