مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-16سياسي

دریابان شمخانی: عشایر عرب خوزستان دلداده ولایت و امامت هستند


سه واقعه مهم در 50 سال اخیر نشان داد که عشایر عرب خوزستان مقید به اسلام و دلداده ولایت و امامت هستند و دشمن را به خوبی می شناسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری، دریابان علی شمخانی شب گذشته در مراسم گشایش نمایشگاه مستند جهاد عشایر عرب خوزستان در اهواز گفت: بیش از یک قرن از این جهاد بزرگ عشایر عرب خوزستان علیه استعمار انگلیس سپری شده اما نسل جوان امروز با ابعاد و تاثیرات این حماسه ماندگار آشنا نیست.

مشاور سیاسی مقام معظم رهبری ضمن تجلیل از شهدای حماسه جهاد عشایر عرب خوزستان علیه متجاوزان انگلیسی در جنگ جهانی اول گفت: روحیه بیگانه ستیزی عشایر عرب خوزستان که برخاسته از آموزه های دینی و قرآنی است در سال های دفاع مقدس نیز از سوی این مرزداران عاشق وطن، در عالی ترین شکل بروز و ظهور پیدا کرد.

دریابان شمخانی با بیان اینکه در 50 سال اخیر سه واقعه مهم نشان داد که عشایر عرب خوزستان مقید به اسلام و دلداده ولایت و امامت هستند و دشمن را به خوبی می شناسند، اظهار کرد: واقعه اول مربوط به قبل از انقلاب است که اعراب خوزستان به تبعیت از امام راحل مقابل طاغوت ایستادند، واقعه دوم جنگ تحمیلی بود که مقابل ارتش بعثی صدام ایستادند و 12 هزار شهید تقدیم کردند و واقعه سوم مقابله تمام عیار با گروه های تجزیه طلب و خلق عرب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریابان شمخانی: عشایر عرب خوزستان دلداده ولایت و امامت هستند

دریابان شمخانی: عشایر عرب خوزستان دلداده ولایت و امامت هستند