مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-11بين الملل

قیس سعید: نگهبان مرزهای دیگر کشورها نیستیم


با توجه به بحران مهاجران غیرقانونی، رییس جمهوری تونس در سخنانی پیش از ورود چند رهبر اروپایی به کشورش، تاکید کرد که تونس نگهبان مرزهای دیگر کشورها نخواهد بود.

- با توجه به بحران مهاجران غیرقانونی، رییس جمهوری تونس در سخنانی پیش از ورود چند رهبر اروپایی به کشورش، تاکید کرد که تونس نگهبان مرزهای دیگر کشورها نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه الجزیره، قیس سعید، رییس جمهوری تونس در سخنانی در جریان بازدید از شهر ساحلی صفاقس پیش از سفر چند رهبر اروپایی به این کشور با هدف گفت وگو درباره مهاجرت غیرقانونی میان کشورهای این منطقه اظهار کرد: راه حل نباید به ضرر تونس باشد.

وی گفت: ما نمی توانیم نقشی را ایفا کنیم که برخی از آنها آن را فاش می کنند و برخی دیگر پنهان می کنند، نمی توانیم نگهبان کشورهای آنها باشیم.

سعید ادامه داد: به صفاقس آمده ام تا اوضاع مرتبط با مهاجرت را مورد بررسی قرار هم و همچنین سخنان شهروندان را بشنوم.

وی افزود: ما مسئولیت بزرگ حفظ کشور و حاکمیت آن را بر عهده داریم و نمی پذیریم که با کسی رفتار غیرانسانی شود و تلاش می کنیم تا افراد با یک وضعیت قانونی مشخص وارد کشور شوند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا جمعه اعلام کرد که به همراه مارک روته، همتای هلندی اش و اورزولا فون در لاین، ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیس سعید: نگهبان مرزهای دیگر کشورها نیستیم

قیس سعید: نگهبان مرزهای دیگر کشورها نیستیم