مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 17:322023-05-30سياسي

ثبت نام دوره جدید کلاس مجردهای شهاب مرادی فردا آغاز می شود


ثبت نام دوره دوازدهم کلاس مجردها با تدریس حجت الاسلام شهاب مرادی از فردا چهارشنبه دهم خردادماه مصادف با سالروز میلاد امام رضا (ع) آغاز و در ساعت 24 روز چهارشنبه 31 خردادماه 1402 به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کلاس مجردها که به بزرگترین کلاس دانشجویی کشور معروف است، مدلی ابتکاری از تریبون آزاد و کرسی آزاداندیشی و تعامل استاد با جوانان است که شهاب مرادی آن را سال 1390 طراحی و راه اندازی کرد.

هدف اصلی از طراحی این کلاس، راه اندازی یک تریبون آزاد و گفت وگو با دانشجویان بوده است تا بتوانند حول محورهای مختلف هر سوال و دغدغه ای را بدون نگرانی، مطرح کنند.

کلاس مجردها رایگان است اما قواعد خاص خود را دارد حجت الاسلام شهاب مرادی چهره نام آشنای حوزه خانواده و دین از آغاز ثبت نام دوره جدید کلاس مجردها خبرداد و گفت: کلاس مجردها که با اقبال چشمگیر دانشجویان همراه است و گزیده از آن را چند سالی است از شبکه خبر و از سال گذشته شبکه سه سیما به صورت منظم و مستمر پخش می شود؛ کلاسی تماماً رایگان است اما برای نظم دهی به حضور افراد قوانین و مقررات خاص خود را دارد از جمله ثبت نام، مصاحبه و محدوده سنی برای آن مشخص شده است.

وی ویژگی خاص کلاس مجردها را مبنای احترام متقابل، در لحظه بودن و دانشجومحور و تعاملی بودن آن دانست و گفت: کلاس مجردها مثل سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دوره جدید کلاس مجردهای شهاب مرادی فردا آغاز می شود

ثبت نام دوره جدید کلاس مجردهای شهاب مرادی فردا آغاز می شود