مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 08:052023-06-20اجتماعي

مشمولان وظیفه فریب افراد جاعل را نخورند


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت : وظیفه عمومی تنها مرجع رسمی تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی است و مشمولان از اعتماد به افراد سودجو و جاعل خودداری کنند.

- ایسنا/سمنان معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت : وظیفه عمومی تنها مرجع رسمی تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی است و مشمولان از اعتماد به افراد سودجو و جاعل خودداری کنند.

  سرهنگ حسین پیوندی 30 خردادماه در جمع خبرنگاران با برحذرداشتن مشمولان وظیفه از اعتماد به افراد جاعل را و سودجو اظهار کرد: برابر ماده 2 قانون خدمت وظیفه عمومی هرفرد ذکور ایرانی درماهی که طی آن به سن 18 سال تمام می رسد مشمول مقررات خدمت وظیفه عمومی است و کلیه افراد ذکور ایرانی می بایست در زمان مشمولیت وضعیت خدمت سربازی خود را تعیین تکلیف کنند .

وی گفت: مشمولان برای ادامه تحصیل ، استخدام ، خروج از کشور و .

می بایست وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند در غیر این صورت با محرومیت های اجتماعی ازجمله عدم دریافت تسهیلات بانکی ، عدم استخدام .

مواجه می شوند .

سرهنگ حسین پیوندی افزود: برخی از جوانان به علت کاهلی ، به دنبال زیر پا گذاشتن قانون خدمت وظیفه عمومی هستند لذا همواره موضوع جعل دسیسه و تقلب در امور وظیفه عمومی به عنوان یک چالش سازمانی و فراسازمانی مطرح است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشمولان وظیفه فریب افراد جاعل را نخورند

مشمولان وظیفه فریب افراد جاعل را نخورند