مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-03حوادث

جزییات تمهیدات ترافیکی 14 و 15 خرداد در شرق استان تهران تشریح شد


رییس پلیس راهور شرق استان تهران جزییات تمهیدات ترافیکی 14 و 15 خرداد در شرق این استان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی سلیمانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز 14 خرداد بعد از نماز صبح کاروان ها و اتوبوس های اعزامی از ورامین و شهرستان های جنوبی استان به سمت مرقد امام راحل، توسط گشت های خودرویی پلیس تا پایان حوزه استحفاظی اسکورت و همراهی می شوند.

وی افزود: در روز 15 خرداد با توجه به آغاز راهپیمایی از ساعت 9 صبح، پلیس راهور با اجرای طرح ویژه ترافیکی و اعمال محدودیت های شدآمدی برای وسایل نقلیه، از ساعت 7 صبح در مسیر راهپیمایی در ورامین، از میدان امام حسین (ع) به سمت خیایان شهدا و میدان امام خمینی (ره) و خیابان مسجد جامع، ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جهت تسهیل و اجرای مراسم راهپیمایی شهروندان برقرار می کند.

رییس پلیس راهور شرق استان تهران اضافه کرد: با توجه به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی در روز 15 خرداد در ورامین، مسیرهای جایگزین برای عبور و مرور، خیابان شهید بهشتی و بلوار رسالت پیش بینی شده است.

وی در پایان افزود: از شهروندان تقاضا داریم قوانین و مقررات را هنگام رانندگی رعایت نموده و با مأمورین پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تمهیدات ترافیکی 14 و 15 خرداد در شرق استان تهران تشریح شد

جزییات تمهیدات ترافیکی 14 و 15 خرداد در شرق استان تهران تشریح شد