مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-19بين الملل

ارتفاعات هرمزگان بارانی می شود/شناورهای سبک در جاسک تردد نکنند


کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: امروز ارتفاعات هرمزگان با رگبار پراکنده باران و رعد و برق، و سواحل دریای عمان با افزایش سرعت باد پیش بینی می شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: امروز ارتفاعات هرمزگان با رگبار پراکنده باران و رعد و برق، و سواحل دریای عمان با افزایش سرعت باد پیش بینی می شود.

مجتبی حمزه نژاد در گفت وگو با ایسنا، افزود: دریای عمان و شرق تنگه هرمز به ویژه در ساعات صبح تا ظهر با افزایش سرعت بادهای جنوب شرقی (در محدوده 30 کیلومتر بر ساعت) متلاطم می شود.

وی با بیان اینکه شناورهای سبک از رفت و آمد دریایی در منطقه جاسک خودداری کنند، اظهار کرد: خلیج فارس نسبتاً آرام و شرایط رفت و آمدهای دریایی مساعد است.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با اشاره به اینکه آسمان استان صاف تا کمی ابری و هوا همراه با غبار محلی است، تصریح کرد: در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان به ویژه منطقه بشاگرد رگبار پراکنده باران و رعد و برق و گاهی افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی و توصیه می شود با توجه به احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی از رفت و آمد در حاشیه رودخانه ها در منطقه بشاگرد خودداری شود.

وی در پایان بیان کرد: از فردا سه شنبه (30 خرداد) تا روزهای پایانی هفته جاری به تدریج در بیشتر نقاط بویژه مناطق شرقی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتفاعات هرمزگان بارانی می شود/شناورهای سبک در جاسک تردد نکنند

ارتفاعات هرمزگان بارانی می شود/شناورهای سبک در جاسک تردد نکنند