مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-13اجتماعي

ورود سازمان بازرسی به ترک فعل ها در حوزه تالاب صالحیه


در حال حاضر سازمان بازرسی کل کشور به مسئله ترک فعل ها در تالاب صالبکه ورود کرده و به صورت ویژه جزییات و جوانب امر را مورد بررسی قرار خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجید درگی، مدیرکل محیط زیست استان البرز، در نشست خبری ظهر امروز که به مناسبت هفته محیط زیست برگزار شد، با اشاره به آخرین پیگیری ها برای تخصیص حق آبه تالاب صالحیه اظهار کرد: متاسفانه طی سال های گذشته حق آبه ثابت و پایداری برای تالاب صالحیه در نظر گرفته نشده و طبق اعلام وزارت نیرو حق آبه این تالاب طی سال های گذشته بارگذاری شده و دیگر خبری از حق آبه جدید نیست.

وی ادامه داد: جالب ماجرا این است که وزارت نیرو اعلام کرده اگر محیط زیست به دنبال حق آبه جدید برای تالاب صالحیه است باید میزان آب مورد نظر را خریدار کند که این گفتمان به هیچ وجه منطقی نیست.

وی افزود: در حال حاضر سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع ورود کرده تا به صورت ویژه جزییات و جوانب امر را مورد بررسی قرار دهد چون چه در واقع توجیهی برای خرید آب به تالابی که سرمایه ملی است و متعلق به همه مردم است وجود ندارد.

درگی با اشاره به اینکه به دنبال تعیین تکلیف دامها به ویژه شترهای سرگردان محدوده این تالاب هستیم، افزود: در محدوده تالاب حدود 3600 راس دام سبک و 350 نفر شتر مربوط به روستاهای گلدره و حسین خانلو چرا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سازمان بازرسی به ترک فعل ها در حوزه تالاب صالحیه

ورود سازمان بازرسی به ترک فعل ها در حوزه تالاب صالحیه