مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-16اقتصادي

ورود مدعی العموم به ساماندهی بازار اجاره و مسکن در سیرجان


دادستان عمومی وانقلاب شهرستان سیرجان از صدور دستورات قضایی برای ساماندهی و شناسایی بنگاه های املاک فاقد پروانه و همچنین دارندگان پروانه کسب های فاقد اعتبار در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از دادگستری استان کرمان، دادستان سیرجان شامگاه پنجشنبه در مصاحبه ای با اشاره به افزایش بی رویه اجاره بهای مسکن در این شهرستان گفت: اتاق اصناف سیرجان با همکاری بازرسان بسیج اصناف، اتحادیه مشاورین املاک و پلیس نظارت بر اماکن عمومی نسبت به شناسایی و ابلاغ 15 روزه به این واحدها جهت دریافت پروانه کسب اقدام نمایند، پس از انقضا مهلت و عدم دریافت پروانه کسب معتبر نسبت به پلمپ و تعطیلی این واحدها وفق قانون اقدام خواهد شد.

مجتبی قدیمی دادستان افزود: در راستای احیا و صیانت از حقوق عامّه و تحقّق منویات رهبر معظم انقلاب در سال جاری که با عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده، طبق نامه ای به اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان سیرجان، بر لزوم نظارت و توجه بیشتر بر مشاورین املاک و اجرای مصوبات قانونی در خصوص اجاره بها تاکید شد.

او در ادامه افزود: مطابق مصوبه ی هفتمین جلسه شورای عالی مسکن حداکثر سقف مجاز افزایش اجاره بهای مسکن در تهران 25 درصد و در سایر شهرها 20 درصد تعیین گردیده که می بایست نظارت مستمر و کافی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مدعی العموم به ساماندهی بازار اجاره و مسکن در سیرجان

ورود مدعی العموم به ساماندهی بازار اجاره و مسکن در سیرجان