مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 18:452023-06-08حوادث

کلاهبردار میلیاردی ارز دیجیتال در اردبیل دستگیر شد


رییس پلیس فتا استان اردبیل از دستگیری کلاهبردار 7میلیارد تومانی ارز دیجیتال در استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سرهنگ علی قهرمان طالع عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از دریافت شکایتی مبنی بر کلاهبرداری 7 میلیارد تومانی ارز دیجیتال از 23 نفر از شهروندان اردبیلی، کارآگاهان سایبری به بررسی پرونده پرداخته و موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شدند.

وی افزود: پس از بررسی و تحقیقات اولیه که با هماهنگی مقام قضایی انجام یافت، کارآگاهان سایبری به این نتیجه رسیدند که متهم با ایجاد تطمیع کاربرها و هم چنین وعده های توخالی در خصوص پرداخت سود ارز دیجیتال، شهروندها را تحریک به سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال و سپس کلاهبرداری از آنان کرده است.

رییس پلیس فتا استان اردبیل ادامه داد: طی هماهنگی هایی با مقام قضایی و اقدامات فنی و اطلاعاتی انجام یافته، متهم در مخفی گاه خود در یکی از روستاهای استان اردبیل شناسایی و دستگیر شد و پرونده تکمیلی نیز جهت بررسی های نهایی به مقام قضایی ارجاع داده شد.

قهرمان طالع گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند که سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال و شرکت های وابسته به آن هیچ گونه تضمین حقوقی و مالی نداشته و به هیچ وجه حساب های کاربری و بانکی خود را در اختیار کلاهبردارانی که با وعده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار میلیاردی ارز دیجیتال در اردبیل دستگیر شد

کلاهبردار میلیاردی ارز دیجیتال در اردبیل دستگیر شد