مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-19حوادث

67 دستگاه ماینر قاچاق در آذرشهر کشف شد


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف تعداد 67 دستگاه ماینر و 50 دستگاه تجهیزات استخراج ارز دیجیتال به ارزش هشت میلیارد ریال در شهرستان آذرشهر خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف تعداد 67 دستگاه ماینر و 50 دستگاه تجهیزات استخراج ارز دیجیتال به ارزش هشت میلیارد ریال در شهرستان آذرشهر خبر داد.

سردار علی محمدی در بیان جزییات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یک کارخانه در شهرک صنعتی شهید سلیمی بخش ممقان شهرستان آذرشهر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از حصول اطمینان از موضوع با هماهنگی قضایی، به محل اعزام و در بازرسی از کارخانه تعداد 67 دستگاه ماینر و 50 دستگاه تجهیزات استخراج ارز دیجیتال را کشف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی دستگاه های کشف شده را هشت میلیارد ریال برآورد کرده اند، تشریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67 دستگاه ماینر قاچاق در آذرشهر کشف شد

67 دستگاه ماینر قاچاق در آذرشهر کشف شد