مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 17:402023-06-06سياسي

رسانه‎ ها به دنبال انجام کار قرارگاهی و هماهنگ باشند


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: هماهنگی رسانه با نگاه قرارگاهی نیز یکی از مسائل حائز اهمیت است و رسانه ها باید قرارگاه رسانه را پایتخت و مرکز کار خود بداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار دکتر مرتضی کارآموزیان رییس سازمان بسیج رسانه کشور، اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرمودند برای همیشه 15 خرداد را عزای عمومی اعلام می کنم، این گونه خواستند اذهان را به نیمه خرداد معطوف کنند که پایگاه همه اتفاقات بزرگ و باورنکردنی در عالم هستی بوده و ان شاءالله خواهد بود، الحمدالله شجره طیبه 15 خرداد در حال نتیجه دادن است و میوه های آن را خواهیم دید.

وی ادامه داد: رسالت رسانه را در بیانات روز 14 خرداد رهبر معظم انقلاب ملاحظه فرمودید، امام خمینی (ره) کارشان را با رسانه پیش بردند و به نتیجه رساندند اما رسانه امام اعلامیه و نوار بود.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: همه دنیا، شاه و آمریکا می خواستند امام خمینی (ره) به کلی فراموش شود، طلبه ها این را فهمیدند، زمانی که نمی شد اسم امام را به زبان آورد و حتی در خانه ها نیز با ترس نام ایشان را به زبان می آوردند، آن موقع طلبه ها در مدرسه فیضیه در عصر روز 14 خرداد سال 54 فعالیت خود را شروع کردند و در عصر روز 17 خرداد رژیم شاه همه آن ها را دستگیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه‎ ها به دنبال انجام کار قرارگاهی و هماهنگ باشند

رسانه‎ ها به دنبال انجام کار قرارگاهی و هماهنگ باشند