مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-16سياسي

سفر رییس جمهور به کشورهای آمریکای جنوبی بسیار بااهمیت بود


امام جمعه قیدار سفر اخیر رییس جمهور به کشورهای حوزه آمریکای لاتین را بسیار بااهمیت دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز این گونه آمده است که بومی شدن صنعت بسیار مهم هسته ای نشان دهنده ناکامی غرب و تحقیر غرب گرایانی است که در صدد تحقیر ملت و تضعیف روحیه کار و امید در کشور بودند .

امام جمعه قیدار در ادامه به سالروز تشکیل جهادسازندگی و روز جهادکشاورزی اشاره کرد و افزود: اهمیت جهادکشاورزی از آن جهت است که از ارکان اصلی در تامین امنیت غذایی و غذای پاک مردم بوده و بهترین و اساسی ترین نقش را در تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند ایفا کند، به همین خاطر مسئولان باید به بخش کشاورزی نگاه ویژه داشته باشند.

موسوی کاهش قیمت محصول در زمان برداشت، نبود خرید تضمینی در بسیاری از محصولات و مواجه بودن با مشکلات در محصولاتی که خرید تضمینی دارد، افزایش نرخ حمل و نقل، دلال بازاری و نیز نبود صنایع تبدیلی و نداشتن امکانات نگه دارس و در نتیجه ضایع شدن محصول تا زمان فروش را از جمله دغدغه های امروز کشاورزان برشمرد و اضافه کرد: باید کشاورزان در امر تولید، بازاریابی و صنایع تبدیلی و نیز تنظیم بازار محصولات کشاورزی مورد حمایت و تقویت قرار گیرند.

خطیب نماز جمعه قیدار در ادامه از ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به عنوان یک الگوی جهانی و ابدی یاد کرد و گفت: هر چه از این الگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور به کشورهای آمریکای جنوبی بسیار بااهمیت بود

سفر رییس جمهور به کشورهای آمریکای جنوبی بسیار بااهمیت بود