مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-21بين الملل

احتمال بازجویی از اعضای گروهک منافقین در آلبانی


یک روزنامه آلبانیایی از پیگرد قانونی 6 نفر در پی عملیات دیروز پلیس آلبانی در قرارگاه گروهک منافقین و احتمال بازجویی از اعضای این گروهک به دلیل فعالیت های غیرقانونی آن ها خبر داد.

- یک روزنامه آلبانیایی از پیگرد قانونی 6 نفر در پی عملیات دیروز پلیس آلبانی در قرارگاه گروهک منافقین و احتمال بازجویی از اعضای این گروهک به دلیل فعالیت های غیرقانونی آن ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی عملیات دیروز پلیس آلبانی برای بازرسی قرارگاه گروهک منافقین در شهرک مانزا در بندر دورس این کشور که گفته شد دستور آن توسط دادگاه ویژه علیه فساد و جرایم سازمان یافته تیرانا صادر شده بود، روزنامه آلبانی دیلی نیوز گزارش داد که پلیس دورس امروز 6 نفر را تحت پیگرد قانونی قرار داده است.

آلبانی دیلی نیوز در ادامه گزارش داد: طبق اعلام رسانه های محلی، این شهروندان به دلیل ارتکاب به چهار تخلف که شامل تخریب اموال ضمن سرپیچی از مقررات خودروهای پلیس، سرپیچی از دستور پلیس، سرپیچی از تصمیم دادگاه و حمله به پلیس می شود، تحت تعقیب کیفری قرار گرفته اند.

این روزنامه همچنین نوشت: با توجه به تنش های ایجاد شده و خشونت پلیس در قرارگاه مجاهدین خلق، انتظار می رود که برخی اعضای این قرارگاه نیز مورد بازجویی قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بازجویی از اعضای گروهک منافقین در آلبانی

احتمال بازجویی از اعضای گروهک منافقین در آلبانی