مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 16:102023-05-31سياسي

قائم مقام دانشگاه آزاد: ریل گذاری در این دانشگاه در حال تغییر است


قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نسبت به آینده دانشجویان دغدغه مند هستیم به همین خاطر ریل گذاری در دانشگاه در حال تغییر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جمشید صباغ زاده امروز با بیان این مطلب در مراسم تودیع و معارفه رؤسای دانشگاه آزاد بیرجند اظهار داشت: گاه در کشور نداشته های خود را بزرگ کرده و به داشته های با ارزش خودمان فکر نمی کنیم.

وی عنوان کرد: امنیت یکی از نعمت های بزرگ الهی در جمهوری اسلامی ایران است که قابل قیاس با سایر کشورهای جهان و همسایه نیست.

قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی از خراسان جنوبی به عنوان استانی فرهنگی با سرمایه های انسانی قوی یاد کرد و گفت: دکتر هاشمی شخصیت بسیار ارزشمندی هستند و آنچه برای انسان می ماند، انسانیت و اخلاقیت است.

صباغ زاده عنوان کرد: دکتر عزیزی، رییس جدید دانشگاه آزاد بیرجند هم زمینه تحصیلی درجه یک و سابقه بسیار درخشان علمی دارند.

وی با ذکر این نکته که کار کردن در دانشگاه آزاد سخت و در این چنین شرایطی گرفتن مسئولیت ایثار است، عنوان کرد: ریل گذاری در دانشگاه آزاد اسلامی در حال تغییر است و دانشگاه را به صورت سنتی نمی شود، اداره کرد.

صباغ زاده افزود: باید در زمینه مدیریت و تدریس علوم مختلف در دانشگاه خودمان را با نوآوری های دنیا و نیاز جامعه همسان کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام دانشگاه آزاد: ریل گذاری در این دانشگاه در حال تغییر است

قائم مقام دانشگاه آزاد: ریل گذاری در این دانشگاه در حال تغییر است