مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-20سياسي

استقبال کلانشهرهای حاضر در اجلاس متروپلیس از گزارش زاکانی


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به استقبال کلانشهرهای حاضر در اجلاس متروپلیس از گزارش زاکانی، گفت: در اجلاس متوجه شدیم که شهرها در دنیا با مشکلات مشترک رو به رو هستند.

- به گزارش  فارس، مهدی عباسی در پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه حضور شهرداری تهران در اجلاس مهم متروپلیس می تواند چند دستاورد داشته باشد، اظهار کرد: معرفی تهران در عرصه بین المللی و دیپلماسی شهری، آشنایی و تبادل در خصوص چالش های مشترک در صحنه های جهانی و استفاده از دستاوردها، از جمله موضوعاتی بود که به دنبال حضور تهران در مجمع عمومی متروپلیس شاهد بودیم.

وی با تأکید بر اینکه سعی شد شأن هیئت ایرانی رعایت شود، گفت: از ایرانی های حاضر در بروکسل برای میزبانی تقدیر می کنیم؛ ما دو گروه از ایرانیان را در این سفر دیدیم و موضوع آن متفاوت با یک عده از ایرانی هاست که در حقارت هستند و میخواهند این حقارت را به ایران تحمیل کنند.

رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تعدادی از این افراد، نخبگان و نابغه هایی بودند که قلبشان برای ایران می تپید و توطئه های استعماری را به خوبی می شناختند، تصریح کرد: انسان هایی با تخصص و جایگاه اجتماعی بالا در این شهر حضور داشتند و قلبشان شاید بیش از ما برای ایران می تپید اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کلانشهرهای حاضر در اجلاس متروپلیس از گزارش زاکانی

استقبال کلانشهرهای حاضر در اجلاس متروپلیس از گزارش زاکانی