مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:222023-06-17اقتصادي

پروژه های بزرگ اولویت دار باید برای استقرار چرخه بهره وری انتخاب شوند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: پروژه های بزرگ اولویت دار باید برای استقرار چرخه بهره وری انتخاب شوند که نمونه الگویی برای سایر پروژه ها باشند -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سمانه حسن پور ظهر امروز در نخستین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت لرستان، اظهار کرد: در سازمان ملی بهره وری استقرار چرخه بهره وری در پروژه های بزرگ مدنظر و در واقع ما به دنبال انتخاب پروژه هایی هستیم که چرخه بهره وری را بتوانیم در آنها مستقر کنیم.

وی تصریح کرد: باید در حوزه های آب، کشاورزی و صنعت متمرکزتر شویم و در این حوزه پروژه ها را انتخاب کنیم.

 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان بیان داشت: متقاضیان اشتغال در دستگاه های اجرایی حتما باید در آزمون استخدامی شرکت کنند و بعد از پذیرش وارد مرحله گزینش شوند.

وی با تاکید بر به کارگیری فرزندان شاهد و جانبازان بالای 70 درصد در دستگاه های اجرایی استان که در جلسه شورای ترویج هم به آن تاکید شد، افزود: یک سری دستگاه های اجرایی هستند که بعد از گذشت 2 سال از برگزاری آزمون هنوز اقدامی برای آنها در سامانه صورت نگرفته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه حتماً یک گزارش تحلیلی مفصل از این روند برای استاندار و رییس بنیاد شهید کشور ارسال می شود، تصریح نمود: در این راستا دستگاه های اجرایی استانی بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های بزرگ اولویت دار باید برای استقرار چرخه بهره وری انتخاب شوند

پروژه های بزرگ اولویت دار باید برای استقرار چرخه بهره وری انتخاب شوند