مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 16:312023-06-18اقتصادي

وحیدی: خسارت سیل اخیر به اردبیلی ها پرداخت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، احمد وحیدی ظهر امروز در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان گرمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سیلاب های اخیر استان اردبیل به ابنیه های فنی، مسکونی و راه، لوازم خانگی، اراضی کشاورزی، مزارع صیفی جات و کاشت برنج و دیگر بخش ها، خسارات قابل توجهی وارد شده است که پس از برآورد کامل خسارات، پرداختی ها در راستای رفع خرابی ها و مشکلات به بار آمده، از مرکز آغاز خواهد شد.

    وی افزود: سیلاب های اخیر شمال استان اردبیل منجر به فوت 7 نفر از اهالی شهرستان های گرمی و انگوت شد که داغ از دست دادن 4 کودک در این سیلاب بسیار اندوهگین بود.

وحیدی عنوان کرد: کارشناسان فنی و تخصصی پس از بررسی های صورت گرفته اعلام کردند که سیلاب های اخیر شمال استان اردبیل در طی نیم قرن اخیر بی سابقه بوده است.

  وزیر کشور صریح کرد: شهرستان گرمی که مرکز سیلاب های اخیر شمال استان اردبیل بوده مشکل اصلی آن تخریب پل انجیرلو است که منجر به قطع ارتباط جاده ای گرمی-بیله سوار شده و برای تردد جاده ای خودروهای سبک و ترانزیت یک مسیر فرعی تعیین شده است که مسیر مذکور را یک ساعت طولانی تر می کند.

    وی گفت: اداره راه و شهرسازی استان اردبیل طی 10 روز آینده در مکان پل تخریب شده پل انجیرلو یک پل موقت احداث خواهند کرد تا تردد خودروهای سبک و ترانزیتی انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: خسارت سیل اخیر به اردبیلی ها پرداخت می شود

وحیدی: خسارت سیل اخیر به اردبیلی ها پرداخت می شود