مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-18اجتماعي

سوء استفاده با شهریه مدارس غیر دولتی به دلیل تاخیر در ابلاغ مصوبه


درخصوص میزان شهریه مدارس دخالت نمی کنیم اما تاخیر در ابلاغ مصوبه تعرفه باعث سواستفاده شده است.

- رییس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: درخصوص میزان شهریه مدارس دخالت نمی کنیم اما تاخیر در ابلاغ مصوبه تعرفه باعث سواستفاده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد اصانلو رییس سازمان تعزیرات حکومتی در جلسه هماهنگی در خصوص تخلفات مدارس غیردولتی با وزارت آموزش و پرورش و سازمان حمایت گفت: شکایت متعددی در این خصوص جمع آوری و به شعب ملی ارسال شد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش هم در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده است، تصریح کرد: تلاش ما این است که از موضع تعزیرات به موضوعات ورود نکنیم و سازمان ها قبل از اینکه پرونده تشکیل شود نظارت کرده و مشکلات را حل کنند.

وی با اشاره به قیمت بلیت اتوبوس و مترو گفت: در خصوص بلیت اتوبوس و مترو و عوارض ساختمانی ما ورود کردیم و موضوع حل شد و ما دوست داریم مشکل قبل از تشکیل پرونده حل شود.

ما معتقدیم برخوردهای چکشی و تعزیراتی ممکن است باعث حل مشکل نشود و ما ترجیح می دهیم سازمان ها با تعامل مشکلات را حل کنند.

با توجه به اینکه تعدادی شکایت به ما واصل شده ما ناچار به ورود هستیم اما منتظر هستیم تا آموزش و پرورش در این خصوص برنامه خود را به ما ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء استفاده با شهریه مدارس غیر دولتی به دلیل تاخیر در ابلاغ مصوبه

سوء استفاده با شهریه مدارس غیر دولتی به دلیل تاخیر در ابلاغ مصوبه