مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-18سياسي

تعهد دستگاه های اجرایی برای اشتغال گیلانیان


به گفته سرپرست فرمانداری رشت، 21 دستگاه اجرایی شهرستان رشت در سال 1402، متعهد بر ایجاد اشتغال برای تعداد هشت هزار و 339 نفر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کیا عاشوری پیش از ظهر امروز  در جلسه شورای اشتغال شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری رشت با بیان اینکه اشتغال و تولید جزو دغدغه های اصلی دولت و نظام است، اظهار کرد: اشتغال دغدغه فردی و اجتماعی است، از این رو برنامه ریزی، تصمیم سازی و تصمیم گیری درست، مؤثر و هدفمند در حوزه اشتغالزایی بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه اشتغال به سلامت اجتماعی و اقتصادی کمک می کند، گفت: بیکاری سرمنشأ بسیاری از آسیب های اجتماعی و اخلاقی در جامعه است.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با تأکید بر اینکه شکوفایی اقتصادی منجر به تقویت اقتدار ملی می شود، بیان کرد: رونق فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و تقویت اقتدار ملی با شکوفایی اقتصادی تحقق می پذیرد.

عاشوری با بیان  اینکه 21 دستگاه اجرایی شهرستان رشت در سال 1402، متعهد بر ایجاد اشتغال برای تعداد هشت هزار و  339 نفر هستند، گفت: در سال 1401 از تعهد ایجاد شغل برای هفت هزار و 810 نفر شاهد تحقق 117 درصدی تعهد و ایجاد اشتغال برای 9 هزار و 146 نفر در سطح شهرستان رشت بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد دستگاه های اجرایی برای اشتغال گیلانیان

تعهد دستگاه های اجرایی برای اشتغال گیلانیان