مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 20:102023-06-02سياسي

سیره امام خمینی (ره) الگوی جوامع آزاده و حق طلب قرار گرفت


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: سیره امام خمینی (ره) امروز الگوی جوامع آزاده و حق طلب قرار گرفته است و همچنان با قوت پیش می رود.

- سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد بیان کرد: 14 خردادماه تداعی حزن و اندوه جانکاه امت اسلام در عزای فقدان احیاگر اسلام ناب محمدی است.

وی گفت: امام راحل شخصیت بزرگی بودند که با طهارت روح و عظمت ایمان خود، انقلاب اسلامی ایران را با قیام 15 خرداد 1342 هدایت کردند و در بهمن 1357 به پیروزی رساندند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان  افزود: امام خمینی (ره) با تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر خود، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهادند و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کردند و با اندیشه های نافذ خود، مسیر سعادت و رستگاری را بر مبنای آموزه های دین مبین اسلام، فراروی ملت شریف ایران اسلامی و دیگر ملل و جوامع آزاده و حق طلب قرار دادند.

دامغانی گفت: امروز نیز در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای، تفکر الهی امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی زنده است و میراثی ماندگار برای نسل های آینده این سرزمین اسلامی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره امام خمینی (ره) الگوی جوامع آزاده و حق طلب قرار گرفت

سیره امام خمینی (ره) الگوی جوامع آزاده و حق طلب قرار گرفت