مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-21سياسي

برگزاری نخستین جشنواره ملی اقوام ایران زمین در چهارمحال و بختیاری


فرماندار فارسان با اشاره به آغاز فعالیت جشنواره ملی اقوام ایران زمین در چهارمحال و بختیاری، گفت: این جشنواره برای نخستین بار در شهرستان فارسان به مدت شش روز برگزار می شود و تا تاریخ پنجم تیرماه ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار فارسان با اشاره به آغاز فعالیت جشنواره ملی اقوام ایران زمین در چهارمحال و بختیاری، گفت: این جشنواره برای نخستین بار در شهرستان فارسان به مدت شش روز برگزار می شود و تا تاریخ پنجم تیرماه ادامه خواهد داشت.

سید هادی صالحی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آغاز فعالیت جشنواره ملی اقوام ایران زمین در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این جشنواره برای نخستین بار در شهرستان فارسان به مدت شش روز برگزار می شود و تا تاریخ پنجم تیر ماه ادامه خواهد داشت.

فرماندار فارسان با بیان اینکه در این شهرستان اقوام بختیاری، قشقایی و فارس در کنار یکدیگر زندگی می کنند، افزود: هدف از برگزاری جشنواره ملی اقوام ایران زمین نیز هم افزایی بین اقوام، معرفی توانمندی های فعالان گردشگری، ارتقای فعالیت های فرهنگی و هنری، نقش اقوام در تولید و زنجیره غذایی و توجه به داشته های فرهنگی است.

وی با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای اسکان شرکت کنندگان در اولین جشنواره ملی اقوام ایران زمین، ادامه داد: برای این منظور خانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جشنواره ملی اقوام ایران زمین در چهارمحال و بختیاری

برگزاری نخستین جشنواره ملی اقوام ایران زمین در چهارمحال و بختیاری