مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-07ورزشي

آماده سازی مجموعه های ورزشی پایتخت تا پایان خردادماه


رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعدادی از مجموعه های ورزشی زیر نظر شهرداری تهران که از چرخه خدمت خارج شده بودند، در حال تجهیز و بازسازی هستند تا با آغاز فصل تابستان آماده ارائه خدمات به شهروندان تهرانی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، زهرا شمس احسان  با بیان اینکه در سال گذشته به علت فرسوده شدن فضاها و تجهیزات ورزشی، فعالیت حدود 50 مجموعه ورزشی متوقف شده بود، اظهار کرد: این فضاها از چرخه ارائه خدمات ورزشی به شهروندان خارج شده بودند.

رییس کمیته ورزش شورای شهر تهران همچنین تصریح کرد: با در نظر گرفتن اعتبارات مناسب توسط شورا در بودجه سال 1402 شهرداری تهران و پیگیری های مستمری که از سوی شهرداری و به ویژه سازمان ورزش انجام شد، این مجموعه ها با مشارکت بخش خصوصی تجهیز و بازسازی شده و قبل از فصل تابستان آماده خدمات رسانی به شهروندان خواهند شد.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از این مجموعه ها هم اکنون به چرخه خدمات رسانی بازگشته اند، یادآور شد: با اعتباراتی که در نظر گرفته شده سایر مجموعه های ورزشی نیز در حال تجهیز و بازسازی هستند تا با کیفیت بهتری به شهروندان خدمات ارائه کنند.

شمس احسان همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر این، بودجه و اعتبارات لازم به شهرداری های مناطق 22 گانه و سازمان ورزش داده شده تا بتوانند مسابقات ورزشی و جشنواره های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی مجموعه های ورزشی پایتخت تا پایان خردادماه

آماده سازی مجموعه های ورزشی پایتخت تا پایان خردادماه