مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-01پزشكي

ایجاد قدرت بالا رفتن از پله و بلندی در بیماران ام اس و سکته مغزی


درمان جدید و مدرن عارضه افتادگی پا در بیماران مبتلا به MS، سکته مغزی و فلج مغزی دستاورد گروهی از مهندسان یکی از شرکت های دانش بنیان است که به گفته آنها به بیماران علاوه بر بهبود الگو حرکتی، - درمان جدید و مدرن عارضه افتادگی پا در بیماران مبتلا به MS، سکته مغزی و فلج مغزی دستاورد گروهی از مهندسان یکی از شرکت های دانش بنیان است که به گفته آنها به بیماران علاوه بر بهبود الگو حرکتی، امکان بالا رفتن از پله و بلندی را برای آنها فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محققان یکی از شرکت های دانش بنیان روش جدید و مدرنی برای درمان عارضه افتادگی پا(فوت دراپ) و اسپاستیسیتی(انقباض مکرر و خودبه خودی عضله) پا در بیماران ام اس(MS) و سکته مغزی بر پایه تکنولوژی FES ارائه کردند.

در این روش با تحریک الکتریکی اعصاب محیطی و ارسال فرمان مستقیم به عضله، مچ پا به صورت فعال و با کمک نیروی عضلانی فرد بیمار، به حرکت درآمده و مشکل حرکتی بیمار رفع می شود.

پارسا احمدی نماینده علمی این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا در این باره، گفت: دستگاه های تولید شده در این شرکت، دستگاه های الکتروتراپی است که برای توانبخشی افرادی که اعصاب مرکزی آنها دچار مشکل شده مانند بیماران سکته مغزی، MS، فلج مغزی و ضربه مغزی طراحی و ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد قدرت بالا رفتن از پله و بلندی در بیماران ام اس و سکته مغزی

ایجاد قدرت بالا رفتن از پله و بلندی در بیماران ام اس و سکته مغزی