مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 18:552023-06-12اقتصادي

افتتاح 160 میلیارد ریال پروژه در شهر بومهن


چهار پروژه شهری بومهن با حضور امام جمعه، فرماندار، مسؤولان ادارات و غیره با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال بعدازظهر امروز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، بعدازظهر امروز چهار پروژه شهری بومهن با حضور امام جمعه، فرماندار، مسؤولان ادارات و غیره با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال افتتاح شد.

مجتبی رضا زاده، شهردار بومهن در حاشیه این مراسم درجمع خبرنگاران در خصوص این پروژه ها اظهار کرد: امروز با حضور مسؤولان بازار روز امام رضا(ع) در بلوار امام خمینی(ره)، بازار روز کرامت با هدف ساماندهی مشاغل سیار و دستفروش در بلوار امام خمینی(ره) جنب بانک ملی افتتاح شد.

وی گفت: رونمایی از المان شهید حججی مدافع حرم و توسعه و بهسازی روشنایی معابر شهری از دیگر پروژه های افتتاح شده امروز بود.

شهردار بومهن افزود: با توجه به دغدغه شهروندان در راستای ساماندهی مشاغل سیار، ساخت بازار روز کرامت با همکاری بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت و با توجه به حضور در هفته صنایع دستی، ایجاد بازار صنایع دستی را نیز در این بازار داشتیم.

رضا زاده ادامه داد: بازار روز امام رضا(ع) توسط بخش خصوصی و با مشارکت، آماده سازی و مجوز شهرداری اجرا و امروز به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 160 میلیارد ریال پروژه در شهر بومهن

افتتاح 160 میلیارد ریال پروژه در شهر بومهن