مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 23:302023-06-17اقتصادي

30درصد منابع آب استان تهران صرف شرب می شود


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکل کم آبی در تهران، گفت: اگر در حوزه کشاورزی صرفه جویی شود بسیار راهگشا خواهد بود و در شرایط فعلی به مردم پایتخت کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مهدی پیرهادی با اشاره به مشکل کم آبی در تهران، اظهار کرد: متأسفانه در چند سال اخیر کم آبی به موضوع چالش برانگیز کشور و تهران تبدیل شده و میزان بارندگی ها کاهش قابل توجهی داشته است.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه کاهش بارندگی زنگ خطر و هشدار برای مدیران و شهروندان بوده است، یادآور شد: با توجه به اینکه کم آبی منجر به توسعه بیابان ها، فرونشست زمین، ایجاد گرد و غبار و تهدید سلامتی مردم می شود و به نوعی زنجیره ای از مسائل شکل می گیرد، باید کم آبی به صورت ریشه ای بررسی و حل شود.

وی با تأکید بر نقش وزارت جهاد کشاورزی در مدیریت مصرف آب، خاطرنشان کرد: هوشمندسازی اقدامات در حوزه کشاورزی باید سرعت بیشتری بگیرد؛ استان تهران از گیاهان و تولیدات آب بر استفاده می کند و بهره گیری از روش غرقابی را همچنان در تهران شاهد هستیم به طوریکه 60 درصد از آب استان در حوزه کشاورزی مصرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30درصد منابع آب استان تهران صرف شرب می شود

30درصد منابع آب استان تهران صرف شرب می شود