مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-20سياسي

پارلمان انگلیس دروغگویی بوریس جانسون را تایید کرد


نمایندگان مجلس عوام انگلیس از گزارشی مبنی بر اینکه بوریس جانسون، نخست وزیر سابق این کشور پارلمان را به دلیل برگزاری مهمانی ها در اوج قرنطینه های ناشی از کرونا موسوم به «پارتی گیت» گمراه کرده بود، - نمایندگان مجلس عوام انگلیس از گزارشی مبنی بر اینکه بوریس جانسون، نخست وزیر سابق این کشور پارلمان را به دلیل برگزاری مهمانی ها در اوج قرنطینه های ناشی از کرونا موسوم به پارتی گیت گمراه کرده بود، حمایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آسوشیتدپرس، براساس رای گیری انجام شده در مجلس، 354 نماینده از این گزارش حمایت کردند و به آن رای مثبت دادند و تنها 7 نماینده مخالف آن بوده اند.

هیئت تحقیق پارلمان انگلیس گزارشی را تهیه کرد و اظهارات بوریس جانسون را گمراه کننده خواند.

این نخست وزیر سابق انگلیس در اوج قرنطینه های ناشی از کرونا ادعا می کرد که قوانین مربوط به پاندمی و قرنطینه را در خانه شماره 10 داونینگ استریت رعایت می کرده اما بارها این قوانین را نقض کرده و به مهمانی های مختلفی که به پارتی گیت معروف شد، مشغول بود.

ترزا می، قانونگذار حزب محافظه کار و سلف جانسون به عنوان نخست وزیر که طی این رای گیری در پارلمان حضور داشت، گفت: این مهم است که به مردم نشان دهیم یک قانون خاص برای آن ها وجود ندارد و قانون دیگر و متفاوتی از آن برای ما باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان انگلیس دروغگویی بوریس جانسون را تایید کرد

پارلمان انگلیس دروغگویی بوریس جانسون را تایید کرد