مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-18سياسي

جزییات آزمون نوازندگی یک ارکستر دولتی/ صهبایی می ماند


نشست خبری اعضای شورای هنری ارکستر سمفونیک تهران برای تشریح برنامه های آزمون نوازندگی این مجموعه موسیقایی در تالار وحدت تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد میرزمانی و هادی آزرم از اعضای شورای هنری ارکستر سمفونیک تهران یکشنبه بیست و هشتم خرداد ماه طی یک نشست خبری که در تالار وحدت تهران برگزار شد، جزییات آزمون نوازندگی ارکستر سمفونیک تهران را تشریح کردند.

هادی آرزم نوازنده، مدرس و عضو شورای هنری ارکستر سمفونیک تهران در ابتدای این نشست خبری درباره جزییات آزمون نوازندگی ارکستر سمفونیک تهران توضیح داد: براساس برنامه ریزی هایی که در همه ارکسترها وجود دارد، تلاش کردیم تا از بهمن ماه برای برگزاری آزمون نوازندگی ارکستر سمفونیک تهران اقدامات لازم را انجام دهیم.

این شرایط همواره جزو برنامه های همیشگی ارکسترهای معتبر است که برای ارتقای سطح نوازندگی آزمون هایی را برگزار می کند وی افزود: تمام تلاشمان را انجام دادیم تا همه جوانب کیفیت و عدالت را در برگزاری آزمون رعایت کنیم.

البته اکر بخواهیم به لحاظ پیرفت ومیزان سطح نوازندگی هنرمندان را با کشورهای خارجی مقایسه کنیم، اصلاً منطقی نیست.

ما اکنون در حوزه تدریس با مشکلاتی رو به رو هستیم که همین موضوع مقایسه سطح نوازندگی هنرمندان ما را با سطوح جهانی غیر ممکن می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آزمون نوازندگی یک ارکستر دولتی/ صهبایی می ماند

جزییات آزمون نوازندگی یک ارکستر دولتی/ صهبایی می ماند