مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 19:022023-05-28سياسي

«قزوین» رتبه چهارم کشور در موضوع پایش ملی فضای کسب و کار را کسب کرد


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار قزوین گفت: براساس نتایج حاصل از پایش ملی محیط کسب و کار، استان قزوین رتبه چهارم کشور را در این زمینه کسب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی رحمانی اظهار کرد: براساس نتایج حاصل از پایش ملی محیط کسب و کار، استان قزوین رتبه چهارم کشور را در این زمینه کسب کرده است.

این پایش نشان می دهد که وضعیت استان در بسیاری از مولفه های موثر بر محیط کسب و کار در سال 1401 نسبت به سال قبل مساعدتر شده است، به نحوی که استان قزوین از رتبه پانزدهم جدول به رتبه چهارم ارتقاء پیدا کرده است.

وی افزود: در این پایش دیدگاه های فعالان اقتصادی جمع آوری شده و پس از احصای مشکلات اصلی برنامه ریزی برای رفع آنها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار قزوین اضافه کرد: غیر قابل پیش بینی بودن و تغییر قیمت مواد اولیه، بی ثباتی در سیاست ها و بخش نامه های ابلاغی و دشواری تامین مالی از بانک ها سه موردی هستند که به عنوان مهمترین موانع از طرف فعالان اقتصادی در این پایش به آنها اشاره شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در سال 1402 نیز به دنبال آن هستیم ضمن تثبیت جایگاه استان در جایگاه فعلی بتوانیم در یک برنامه کوتاه مدت نام استان را در ردیف یکی از سه رتبه اول این پایش مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قزوین» رتبه چهارم کشور در موضوع پایش ملی فضای کسب و کار را کسب کرد

«قزوین» رتبه چهارم کشور در موضوع پایش ملی فضای کسب و کار را کسب کرد