مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:522023-05-28اقتصادي

پاداش به مشترکان خوش مصرف برق در اهواز


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: امسال مشترکان تحت پوشش برق این شرکت که در مصرف برق صرفه جویی کنند نسبت به سال گذشته چهار برابر پاداش دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحمید عباس شیاری امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با هدف تامین رفاه و آسایش شهروندان کلانشهر اهواز، تولید برق، گردش چرخ تولید و همچنین پشتیبانی از فعالیت های اقتصادی اشتغالزا، طرح تشویقی پاداش به مشترکان خوش مصرف برق با ظرفیت چهار برابر نسبت به سال 1401 درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 925 میلیارد ریال به مشترکان تحت پوشش برق اهواز پاداش پرداخت شد، افزود: چنانچه شهروندان در ساعات اوج مصرف یک کولر گازی را در منزل خاموش کنند معادل هشت هزار و 700 مگاوات برق صرفه جویی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به 620 هزار مشترک برق در اهواز گفت: مشترکان برق اهواز چنانچه یک لامپ 100 وات را در منزل خاموش کنند حدود 63 هزار مگاوات برق که معادل یک نیروگاه برق است صرفه جویی کرده اند عباس شیاری با تاکید بر اینکه شهروندان لوازم خانگی پرمصرف خود را در ساعات پیک برق استفاده نکنند بیان کرد: با توجه به افزایش دما در اهواز، پیک اول از ساعت 11 صبح تا 17 و پیک دوم مصرف برق از ساعت 18 تا 22 برآورد شده که از شهروندان درخواست می گردد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش به مشترکان خوش مصرف برق در اهواز

پاداش به مشترکان خوش مصرف برق در اهواز