مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-11دانش

راهنمای آمادگی در مصاحبه برای پذیرفته شدگان دکتری


این روزها اغلب دانشگاه های ارتباطات مشغول برگزاری مصاحبه های دکتری هستند به همین دلیل نکات و توصیه هایی جهت حضور موفق در جلسه مصاحبه می تواند راهنما و کمکی برای شرکت کنندگان باشد تا حضور موفقی در جلسه مصاحبه داشته باشند و امتیازات عمومی لازم را کسب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، سلیمی در بیان نکاتِ مهم جهت آمادگی برای مصاحبه دکتری به شفقنا می گوید: آمادگی برای مصاحبه دکتری باید از ماه ها یا سال های قبل کسب شود و محدود به چند روز آخر منتهی به روز مصاحبه نباشد.

از این رو که تمام فعالیت هایمان اعم از کیفیت پایان نامه ارشد، رزومه علمی، مقالات، تألیفات و… همگی در روز مصاحبه تأثیرگذار بوده و در مقایسه با رقبا تعیین کننده هستند.

او در پاسخ به این سوال که باید به چه مواردی در پیش از ورد به مرحله دکتری توجه شود، می گوید:  در وهله اول باید در طول سال های تحصیل، به فکر انتشار مقاله و کتاب و… بود که بهتر است مقالات ترکیبی از ISI، علمی – پژوهشی، علمی – ترویجی و یا حتی علمی – تخصصی و مقاله ژورنالیستی باشد.

علاوه بر آن بهتر است تا حد امکان چند مقاله خود را به طور مشترک با اساتید بنام نوشت و منتشر کرد.

مسئله مهم بعدی که باید توجه کنیم این است که باید پایان نامه ارشدمان را با موضوعی به روز انتخاب کنیم و آن را با روش های مناسب علمی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای آمادگی در مصاحبه برای پذیرفته شدگان دکتری

راهنمای آمادگی در مصاحبه برای پذیرفته شدگان دکتری