مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:212023-06-11سياسي

دسترسی اندک معلولان کردستان به ادارات استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسین رسولی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان کردستان اظهار کرد: طبق برآوردها، تحقق برنامه ها و مصوبات مناسب سازی در سطح استان افزایش قابل توجهی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: مناسب سازی به عنوان یک مطالبه مهم جامعه کم توانان از مهم ترین نیازهاست که مطلوبیت در تحقق اهداف و برنامه های این حوزه نیازمند همکاری و همراهی تمامی ارگان ها و آحاد جامعه است.

وی اضافه کرد: قانون جامع حمایت از حقوق معلولین تکلیف همه دستگاه های دولتی و غیردولتی در رابطه با مناسب سازی اماکن عمومی و غیره را مشخص کرده است و انتظار داریم دستگاه ها نسبت به انجام وظایف خود در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: بحث مناسب سازی صرفا برای افراد معلول نیست و سایر اقشار جامعه مانند کودکان، سالمندان، زنان باردار و غیره هم با این موضوع مرتبط هستند.

وی اضافه کرد: در زمینه مناسب سازی مصوبات زیادی وجود دارد اما کار بر زمین مانده در این حوزه زیاد است که جبران آن در گرو عزم جهادی بخش های مختلف است.

وی از عملکرد شهرداری سنندج در زمینه مناسب سازی و اجرای مصوبات این ستاد تقدیر کرد و گفت: شهرداری ها از دستگاه هایی هستند که بیشترین تمرکز در موضوع مناسب سازی به عهده دارند که عملکرد شهرداری سنندج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی اندک معلولان کردستان به ادارات استان

دسترسی اندک معلولان کردستان به ادارات استان