مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 06:552023-06-03ورزشي

3 حرکت فوق العاده برای تقویت شکم و پهلو+ عکس


با انجام حرکات ورزشی تعریف شده و اصولی می توان به تقویت کمربند میانی بدن به ویژه عضلات شکم و پهلو پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سالیان اخیر سبکی از تمرینات آمادگی جسمانی توسط سازمان جهانی Les mills ابداع شد که در کمترین زمان توانست مورد استقبال جامعه جهانی ورزش قرار گیرد؛ Cxworx که به تمرینات تخصصی شکم و پهلو شهرت پیدا کرده است در اصل یک کلاس گروهی 40 دقیقه ای تا یک ساعته است که تمرکز ویژه ای روی عضلات قسمت میانی بدن دارد.

تمرینات تخصصی شکم و پهلو باعث تقویت عضلاتی از جمله راست شکمی، مورب شکمی، عرضی شکم، راست کننده مهره ها، مربع کمری، سرینی، همسترینگ و چهارسررانی، می شود.

در این تمرینات از تجهیزاتی از جمله کشش مقاومتی و صفحه های تخصصی وزنه ای استفاده خواهد شد اما در طراحی تمرینات و کلاس cxworx می توان با رعایت اصول این نوع تمرینات به غیر از تمرینات قست میانی بدن، روی دیگر قسمت ها هم تمرکز داشت.

بر اساس این مطلب که از سوی محمد ایمان امینی، رییس کمیته CX (شکم و پهلو) تهیه شده و در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است: در تمرینات تخصصی شکم و پهلو می توانیم از حرکاتی که به تجهیزات نیاز ندارند از جمله sit up-crunch –lift-plank و.

استفاده کرد و یک مربی می تواند با علم به تمرینات cxworx بیشترین مخاطب را در کلاس های تمرینی خود داشته باشد و به کسب درآمد خوبی از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 حرکت فوق العاده برای تقویت شکم و پهلو+ عکس

3 حرکت فوق العاده برای تقویت شکم و پهلو+ عکس