مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-12اقتصادي

520 نقطه حادثه خیز در سواحل مازندران شناسایی شد


رییس هیات نجات غریق مازندران با اشاره به در پیش بودن اجرای طرح سالمسازی دریا گفت: برای این منظور پایش اولیه شناسایی نقاط حادثه خیز سواحل انجام شد و با افزایش 145 نقطه تعداد نقاط حادثه خیز به 520 نقطه افزایش یافته است.

- ایسنا/مازندران رییس هیات نجات غریق مازندران با اشاره به در پیش بودن اجرای طرح سالمسازی دریا گفت: برای این منظور پایش اولیه شناسایی نقاط حادثه خیز سواحل انجام شد و با افزایش 145 نقطه تعداد نقاط حادثه خیز به 520 نقطه افزایش یافته است.

نقی کریمیان امروز در جمع با خبرنگاران اظهار کرد: تا پیش از این و سالهای قبل تعداد نقاط حادثه خیز سواحل دریا در مازندران 375 نقطه بود که با انجام پایش با حضور کارشناسان شهرستانی، استانی و دستگاه موقعیت یاب نقاط جدیدتری شناسایی شده است.

وی ادامه داد: این افزایش نقاط حادثه خیز سواحل دریا در مازندران ناشی از عواملی همچون عقب نشینی دریا و آزاد سازی های اخیر سواحل ایجاد شده است.

رییس هیات نجات غریق مازندران در تعریف اینکه نقاط حادثه خیز شامل چه بخش هایی می شود گفت: مناطق دارای ورودی و دسترسی افراد به ساحل و اینکه آنها می توانند به سادگی به دریا بروند جزو نقاط حادثه خیز به شمار می روند که اغلب در کنترل مدیریت طرح سالمسازی دریا قرار نداشته و ناجیان غریق در آنها حضور ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

520 نقطه حادثه خیز در سواحل مازندران شناسایی شد

520 نقطه حادثه خیز در سواحل مازندران شناسایی شد